فصل تنهايي

فصل تنهايي

ادبي و هنري

ترانه:از این دنیا گریزانم

 

 

«ازاين دنيا گريزانم»

 

از اين دنيا گريزانم

كدام مقصد؟نمي دانم

هنوزم جاي ترديد است

براي كي؟ چه مي خوانم

 

نه از شعرم طرب آ يد

نه از ذوقم عجب آيد

زصبر هم ناميد گشتم

كه دير يا زود به لب آيد

 

اگر پاييز زردم من

سرا پا كوه دردم من

ببين بي تو چه تنهايم

ببين بي تو چه سردم من

 

اگر از تو فراموشم

چراغي سرد وخاموشم

كمي صبر و تحمل كن

نكن تو ترك آغوشم

 

چرا از من تو دلگيري

سراغ از من نمي گيري

ببخش گر اشتباه كردم

كه فكر كردم زمن سيري

 

نمي داني چه دلتنگم

كه با خود هم سر جنگم

غرور من ترك خورده

خيال كردي كه من سنگم

 

صدايم كن كه تنهايم

شبيه بغض غم هايم

سكوتي در تنم جاري است

كه نيست شوقي به فردايم

 

از اين دنيا گريزانم

كدام مقصد ؟نمي دانم

هنوزم جاي ترديد است

براي كي چه مي خوانم

                             زمستان 1391



نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت19:25---6 فروردين 1392
سلام خوبی
سال نو تو مبارک
من تو وبم یه نظرسنجی تازه گذاشتم:
*بهترین البوم پاپ موسیقی 1391 ایران*
نظرسنجی زیر چت باکس وبمه
بی زحمت بیا تو این نظرسنجی شرکت کن


كاتب
ساعت23:26---7 بهمن 1391
درود بر شما .
فرصت مغتنمي دست داد تا دوباره به دوست و همكلاسي قديمي و عزيز ، از سر دلتنگي و البته به صورت مجازي سري بزنم .
خواندم و هرچند با ذوق و شكل نوشتن و سرودن شما ، از حدود سال1370 آشنايي دارم ولي گويا متن و طرح جديدي را مرور كردم .
از اينكه هنوز مي نويسيد و قلم را به نيام برنگردانده ايد ؛ خرسندم .
همين اطراف هستم و باز هم مي آيم .
بدرود.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد عباس زاده ׀ تاریخ: یک شنبه 24 دی 1387برچسب:مقصد ,كريزان,اشتباه,بغض,غرور,پاييز,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , fasletanhaiy.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM